Masalah Parut Jerawat

AWAS! Sila sebarkan jika ini mendatangkan 1000 kebaikan pada wajah anda untuk tampil bebas cela & cerah sekata..

PARUT JERAWAT HITAM & DEGIL MENGHANTUI HINGGA KINI ?



Dah puas menanggung derita dgn parut jerawat pada wajah?

Parut jerawat semakin hitam & berlubang?

Pakai makeup tebal  tapi masih kelihatan parut jerawat degil?


KETAHUI BAGAIMANA HAWA SKINCARE MALAYSIA mampu MERAWAT

MASALAh PARUT JERAWAT DENGAN CARA MUDAH & efektif!

NOTA: ini bukan produk ajaib mahupun ubat-ubatan

 DERITA MENANGGUNG MALU DENGAN PARUT JERAWAT PENUH PADA WAJAH HANYA TUHAN SAHAJA YG TAHU...

Ramai yang hampir berputus asa dan terlalu kecewa serta hiba kerana sudah habis ratusan malah ribuan ringgit tetapi parut jerawat hitam dan degil masih tidak sembuh malah makin teruk sehingga meninggalkan kesan berlubang!

ADAKAH KULIT ANDA TERGOLONG DALAM 7 MASALAH SEPERTI DIBAWAH?


Gambar di atas menunjukkan antara yang pernah mengalami masalah kulit. Setiap orang mempunyai masalah kulit yang berbeza-beza bergantung kepada jenis kulit masing-masing.  Jika anda tergolong dalam kalangan wajah yang bermasalah dan belum tahu bagaimana cara mengatasinya, jangan sedih! Kami sedia membantu anda untuk mengatasinya. Alhamdulillah, setelah gunakan produk ini, masalah mereka sembuh dan terkawal.  Mereka juga sudah berpuas hati. Dari sekecil masalah jerawat biasa, sehingga ke yang lebih dasyat seperti Masalah Jerawat Bernanah, Jerawat Batu dan Resdung yg sgt teruk berjaya dikawal, dan akhirnya mengizinkan kegembiraan mereka dikongsi dengan anda semua dalam bentuk testimoni!


Testimoni daripada pelanggan-pelanggan kami


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

"Setiap hari selfie, mesti ada yg komen dkt post sy guna apa. Jalan2 pergi mall, terserempak member pun asyik tanya je guna ape. Terasa mcam artis pulak. hihi Kalau jumpa Hawa Skincare ni dari awal mesti saya dah cantik! TQ sis perkenalkan saya dgn produk terbaik abad ni!"

 

-Naylie, Kuantan- 



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini 


Menurut kajian, kulit berjerawat & bekas jerawat hitam merupakan masalah yang menghantui hampir 80% rakyat Malaysia terutama golongan remaja sekitar peringkat umur awal persekolahan menengah hingga awal 20-an. Malahan, masalah kulit muka berparut jerawat ini adalah masalah yang lazimnya  dihadapi oleh setiap individu seantero dunia. 


Setiap masalah jerawat & bekas jerawat ini adalah berbeza mengikut jenis-jenisnya. Oleh kerana masalah jerawat ini ada pelbagai jenis maka tak hairanlah penyelesaiannya juga tak sama!


Anda dah puas mengeluh nasib setiap malam mengenang masalah jerawat & bekas jerawat hitam degil anda ni?


 INGIN JADI SEPERTI MEREKA YANG SUDAH BERJAYA? 


Mereka merupakan antara beribu-ribu pengguna Set Hawa Skincare Malaysia yang telah berjaya merawat dan mengawal masalah mereka. Anda di tempat yang betul!

MUNGKIN KALI INI GILIRAN ANDA PULA UNTUK SEMBUH. 

ORANG LAIN BOLEH, KENAPA TIDAK ANDA? 



APA PERKARA YANG PALING PERLU DIELAKKAN BILA MASALAH JERAWAT TIMBUL?


JANGAN SESEKALI MEMICIT JERAWAT



Sekiranya berlaku, perkara ini boleh memburukkan keadaan kulit dan berisiko meninggalkan parut kekal yang berlubang.  Kita berhak mendapatkan wajah bebas tanpa cela yang menyayat hati ini ialah dengan menggunakan:

"PRODUK KECANTIKAN"


Sebelum anda memilih Produk Kecantikan, ada beberapa kriteria yang perlu anda pastikan:

  1. Sesuai dengan wajah anda
  2. Pilih daripada bahan semulajadi
  3. Status halal & kelulusan daripada KKM
  4. Tekstur, warna & bau produk

Kejap, kalau rawatan semulajadi berkesan, kenapa perlu cari produk kecantikan yang lain lagi??

Ya, Betul yang rawatan semulajadi ini berkesan. Tetapi adakah anda mempunyai MASA TERLUANG untuk menyediakan bahan-bahan semulajadi setiap hari? Tindak balas cara rawatan semulajadi ini juga SANGAT LAMBAT

Senang cerita, rawatan semulajadi mengambil masa yang panjang dan lambat sangat bertindak.

ANDA PERLUKAN SESUATU YANG BOLEH JIMATKAN MASA DAN BERTINDAK DENGAN PANTAS TANPA KESAN SAMPINGAN!



Semua kriteria ini terdapat dalam satu produk yang ingin saya SYORkan kepada anda.

Kami telah berjaya menemukan satu formula khas yg ajaib

untuk membantu anda mengatasi masalah jerawat

& parut degil ini   

                         



7 FAKTA TERPAKSA DENGAN HAWA SKINCARE

  1. Anda TERPAKSA menjadi flawless tanpa sebab.
  2. Anda TERPAKSA membuat rakan anda cemburu buta.
  3. Anda TERPAKSA mendengar pujian dari suami tersayang.
  4. Anda TERPAKSA menjawab soalan rahsia kecantikan anda.
  5. Anda TERPAKSA mendapat kulit yg cerah bak kapas.
  6. Anda TERPAKSA mendapat pujian dari bos.
  7. Anda TERPAKSA menerima ramai kawan.

MENGAPA ANDA HARUS MENDAPATKAN 

HAWA SKINCARE ?

6 FAKTA MENARIK TENTANG HAWA SKINCARE 

  1. Berasaskan bahan semulajadi (habbatus sauda, minyak argan, madu, kulit kayu manis, minyak tea tree, minyak badam, minyak zaitun, minyak blueberry)
  2. Buatan Malaysia & Muslim
  3. Dijamin 100% halal 
  4. 100% bahan organik, selamat & tiada bahan merkuri
  5. Bungkusan yg sangat eksklusif & mudah dibawa kemana-mana
  6. 5 produk dalam 1 set lengkap dgn pelbagai fungsi

INSYA ALLAH, KAMI BANTU ANDA RAWAT JERAWAT & JERAGAT SEAWAL 10 HARI,

 TANPA BAHAN TERLARANG DENGAN KOS MAMPU MILIK



PRODUK-PRODUK YANG TERDAPAT UNTUK ANDA:


BB CREAM



Keistimewaan:

  • Krim pelindung dengan SPF30 yang melindungi wajah 97% dari sinaran UV merbahaya.
  • Ia sesuai untuk kulit kering, normal, kombinasi dan sensitif.
  • Menjadikan kulit muka lebih cerah dan gebu.
  • Membantu menutup liang-liang pori besar dan parut jerawat.
  • Tidak berminyak & bercapuk.
  • Mudah dibersihkan & mesra solat.
  • Menjadikan kulit muka anda lebih berseri apabila berpeluh.
  • Kuantiti 12g


BRIGHTENING SERUM



Keistimewaan:

  • Mengekalkan keremajaan kulit.
  • Mengelakkan kedutan.
  • Mengaktifkan sel kulit baru.
  • Mencerahkan kulit daripada masalah kulit kusam.
  • Melembapkan kulit dan melicinkan kulit wajah.
  • Kuantiti 15ml


FACIAL CLEANSER


Keistimewaan:

  • Mengurangkan masalah radang dan merah pada kulit wajah.
  • Membantu untuk menegangkan kulit dan menjadikan kulit lebih segar.
  • Membersihkan lagi kulit wajah secara lebih mendalam.
  • Berbentuk cecair & banyak buih.
  • Sesuai untuk kulit kering, kombinasi, sensitif, berjerawat, berjeragat dan normal.
  • Sukatan cecair 30ml



Keistimewaan:

  • Menghilangkan jerawat & parut jerawat yang degil
  • Mencerahkan kulit
  • Mengecilkan liang roma
  • Mengurangkan minyak pada wajah
  • Melembapkan kulit
  • Mengurangkan keradangan
  • Berbentuk ketul dan kurang berbuih.
  • Sangat sesuai untuk kulit berminyak, kombinasi (kering + berminyak), berjerawat & berparut degil, berjeragat, kusam, dan normal.


Night Cream


Keistimewaan:

  • Menghilangkan parut jerawat dan jeragat yang degil.
  • Mengurangkan kedutan dan kesan penuaan.
  • Menyeratakan warna tona kulit.
  • Melembapkan kulit.


Purifying Toner



Keistimewaan:

  • Sebagai booster kepada serum.
  • Mampu mengatasi masalah resdung yang serius.
  • Membantu mencegah kulit daripada kehilangan kandungan air.
  • Mengurangkan kerensangan pada kulit akibat keradangan.
  • Mengurangkan masalah liang pori yang besar.



Full Beauty Set

  • Facial Cleanser (30ml)
  • Night Cream (12g)
  • BB Cream (12g)
  • Brightening Serum (15ml)
  • Purifying Toner (30ml)
  • Set lengkap penjagaan wajah untuk merawat wajah kering, sensitif, berbelak, jeragat, tidak sekata, pori besar, parut jerawat, kedutan serta anti penuaan.


Full Flawless Set



  • Gold Bar Soap
  • Night Cream (12g)
  • BB Cream(12G)
  • Brightening Serum (15ML)
  • Purifying Toner (30ML)
  • Set lengkap penjagaan wajah untuk merawat wajah berminyak, kombinasi, berbelak, jeragat, tidak sekata, pori besar, parut jerawat, kedutan serta anti penuaan.


Siapakah Kami?

Kami pakar merawat pelbagai jenis masalah jerawat, daripada jerawat biasa, sehinggalah ke Masalah Jerawat Bernanah & Berlubang dengan jayanya. Jika anda berminat untuk bertanya / dapatkan produk ini, anda boleh terus datang ke Pejabat HQ kami di:

Butik Qaira Hijab,
No.18A, Tingkat 1,
Jalann Plumbum Q7/Q,
40000 Shah Alam
Selangor.
Tel: 03-55241430
Whatsapp: +60193959774




Sehari anda bertangguh bermakna anda sedang menyesakkan dan menyusahkan diri anda sendiri. Hari-hari mengeluh masalah jerawat & parut hitam degil tetapi tiada tindakan positif yang diambil.




Lagi lambat anda bertindak, lagi sengsara hidup anda angkara
JERAWAT.

  • ANDA NAK FIKIR DULU?  LAGI  MERANA  ANAK  ATAU  AHLI  KELUARGA  ANDA  YANG  ADA JERAWAT TU.
  • ANDA  NAK  TUNGGU  GAJI?  ANDA  SANGGUP  HIDUP  ANDA  DIHANTUI  AZAB  JERAWAT SEPANJANG  MASA?
  • NAK TANYA SUAMI / ISTERI DULU ? ANDA YANG ADA JERAWAT, ANDA HARUS BUAT KEPUTUSAN. 

Bertindaklah sebelum Jerawat bertambah melarat.

DARLING, NAK SPECIAL OFFER?? REBUT SEKARANG!




Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Full Flawless Set by Hawa Skincare
Full Beauty Set by Hawa Skincare
Gold Bar Soap by Hawa Skincare
Facial Cleanser By Hawa Skincare
Purifying Toner by Hawa Skincare
Night Cream by Hawa Skincare
Brightening Serum by Hawa Skincare
BB Cream by Hawa Skincare
JUMLAH
JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

KAEDAH PEMBAYARAN

Perhatian! Sila pilih (dengan KLIK) kaedah pembayaran yang sesuai untuk anda di bawah.

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau